Τετάρτη 21 Μαΐου 2008

πες μου σαγαπώ και θα βγώ με μια βάρκα στα νησιά!!!!

Τι κι αν δεν κοιμήθηκα καθόλου..Τι κι άν έχω να κάνω 1324 πράγματα σήμερα και δεν έχω ούτε την δύναμη αλλά ούτε την διάυγεια έστω να τα οργανώσω... Από την κουζίνα, καθώς πλένω τα πιάτα, έρχομαι στο πισί στέλνω κάτι ενημερωτικά εμαιλ στη σχολή, παράλληλα μιλάω στο τηλέφωνο χωρίς να καταλαβαίνω με ποιόν και τι λέω..Στιγμές κλείνουν τα ματάκια μου και θέλουν γερανό να ανοίξουν...Τι κι αν δεν έχω ούτε καφέ να πιώ γιατί δεν πήγα για ψώνια χθές, τι κι αν έχω φάει τα λυσσιακά μου όλο το βράδυ που δεν κοιμήθηκα αλλά παρόλα αυτά πεινάω!! Δίκιο έχεις ζουζούνα μου...Ο Μορφέας, άντρας είναι...σιγά μην ερχόταν χθές με τέτοια πανσέληνο. Σεληνιάστηκε και αυτός!! Λογοδιάρροια τρελή! (πως γράφεται η διάρροια;;;) :D

Το καλοκαίρι μυρίζει από τα ανοιχτά παράθυρα! Πάμε να ανέβουμε!
Θα κοιμηθώ όταν μου κάτσεις άτιμε Μορφέα, αλλά μέχρι τότε θα χορεύω!


Να ένα τραγούδι που θέλω να χορέψω σήμερα!!!!
Κρήτη, Κέρκυρα και Νιό, Θέμης Αδαμαντίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια: