Παρασκευή 23 Μαΐου 2008

Απογείωση!

Τι υπεροχη βραδια; τι όμορφα χρώματα;
Ανέμελες κουβέντες, βότκα πορτοκάλι, κόσμος γύρω χαμογελαστός... Οι σκέψεις μου σαν χνούδια από δέντρα, αιωρούνται στον αέρα χωρίς να με ενοχλούν..Σαν να μήν είναι δικές μου...Αρώματα καλοκαιριού τριγύρω..
Μια απίστευτη σεξουαλικότητα περνάει μέσα από το μπουφάν μου!!
Το φεγγάρι ακόμη μεγαλοπρεπές, χλευάζει τους ανθρώπους....
Πρώτη καλοκαιρινή εξοδος σήμερα.
Με πέδιλο, ξώφτερνο, κοντομάνικο και βότκα πορτοκάλι!

Άντε και του χρόνου! Με το ίδιο σνόμπ φεγγάρι παρεούλα!!

Λες να γίνω ξανθιά; Άσχετο..

άκου, για σένα!

""Αέρας παίρνει τα όνειρα μου
τα σκορπάει μπροστά μου
και σε βλέπω παντού
Μα όσο κι αν φεύγω,
πάντα πίσω γυρίζω
στις στιγμές κι ελπίζω
να σ'αγγίξω ξανά""

Στίχοι: Ηρώ
Μουσική: Ηρώ
Πρώτη εκτέλεση: Ηρώ, τίτλος τραγουδιού: Απογείωση

Δεν υπάρχουν σχόλια: