Παρασκευή 20 Ιουνίου 2008

Ψύχωση

Ψύχωση θηλυκό
1. (Ιατρική / ψυχοπαθολογία) Νοητική κατάσταση που χαρακτηρίζεται από παραλήρημα η παραισθήσεις - ή ακόμα συμπεριφορά έντονα παράδοξη, που γίνεται στη βάση τέτοιας νοητικής κατάστασης.
2. (Καθομιλουμένη) Έντονη εμμονή με κάποιο αντικείμενο, σε σημείο που μπορεί να είναι βλαβερή γι αυτόν που την έχει ή για το περιβάλλον του.


Και στις 2 περιπτώσεις, μέσα είμαι..Μέσα τις παραισθήσεις και παραληρήματα μου, φαντάζομαι πράγματα, βλέπω πρόσωπα, δημιουργώ καταστάσεις ανύπαρκτες.. Συναισθήματα αιωρούμενα, οργασμούς χωρίς σεξ, συζητήσεις εκ βαθέων χωρίς συνομιλητές και συνομιλίες.. Εμμονές με συγκεκριμένες ώρες τις ημέρας. Την πλευρά του κρεββατιού, το σφουγγάρισμα του πατώματος 15 φορές την ημέρα, η αγάπη μου για την χλωρίνη, τα άσπρα μόνο γαρύφαλλα στα μπουζούκια...

Είμαι βλαβερή για το περιβάλλον μου, λες;;

Talking Heads- Psycho Killer

Δεν υπάρχουν σχόλια: