Δευτέρα 11 Μαΐου 2009

Τα έχω πάρει!

Όταν θέλουμε κάτι, ολόκληρο το Σύμπαν συνωμοτεί για να μας επιτρέψει να κάνουμε το όνειρό μας πραγματικότητα. (Αλχημιστής)

μη χέσω με την μ*λακία που πιπιλάμε μερικά χρόνια τώρα, χάρη στο εξαιρετικό κατά τ' άλλα λογοτέχνημα του Coehlo.
Μη χέσω που όταν θέλω κάτι το σύμπαν συνομοτεί να το αποκτήσω! Παπ*ριές!

Ποτέ δεν απόκτησα κάτι όσο και να το ήθελα!

Και δεν μιλάω φυσικά για υλικά! Ποτέ δεν θέλησα λεφτά, σπίτια, αυτοκίνητα, κάποιον συγκεκριμένο άντρα.
Ποτέ δεν ζήτησα από το σύμπαν να συνομοτήσει για κάτι τέτοιο.
Και μήν αμφισβητήσει κανείς την δύναμη των θέλω μου!
Μη μου πείτε ότι δεν ήθελα αρκετά όλα αυτά που επιθυμούσα για αυτό και δεν γίνανε, θα γίνουμε κ**λος!
τι ζήτησα ρε; τι ζήτησα;
όλο στον κωλοπάτο βρίσκομαι!
Μή μου λέτε για τα κεντήματα της ψυχής μου.
Βαρέθηκα το κέντημα! Άσε που νιώθω πως δεν έχω πιά καμβά να κεντήσω.
Ξεσκισμένη νιώθω!
Δεν θέλω κανέναν ρε!
Τίποτα! Να είμαι μόνη μου!
Άι στον κ*λο διάτανο ΟΛΙ (συνειδητά με γιώτα γραμμένο)!

Γιατί όταν εγώ θέλω κάτι με όλη μου την δύναμη το γ*μημένο σύμπαν απεργεί!

Δεν υπάρχουν σχόλια: