Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

Με τσιγάρα βαριά

Μεσ' στο μυαλό  μου ζει ένα μικρό ανθρωπάκι. Δεν έχει φύλλο. Δεν ξέρω πως το λένε.

Κατά διαστήματα βγαίνει απ' την κρυψώνα του και αρχίζει να μου λέει πράγματα.
Κάτι σαν υποβολέας δηλαδή. Εγώ όμως επειδή είμαι κουφή, τα ακούω με μια μικρή καθυστέρηση με αποτέλεσμα να απαντώ ετεροχρονισμένα..Μου γεμίζει λοιπόν το κεφάλι με διάφορα και μου τραγουδάει δυνατά. Όταν εμφανίζεται κάθεται για κανα 2 μέρες και μετά χάνεται. Όταν φεύγει κάνει καιρό να επανέλθει, αφήνοντας με σε μια χαυνωτική κατάσταση και χωρίς καμιά βοήθεια για να πω τα λόγια μου..
 Ίσα ίσα δηλαδή να με βγάζει στη σκηνή και να με ξεφτιλίζει αφήνοντας  με στη μέση του έργου..

Με αλλαγμένη φωνή
τεντωμένο σκοινί
να βαδίσω,
και τραβώ τον καπνό
με μια δόση θυμό
που ποτέ δε μπορώ
όσα θέλω να αρχίσω.


Με τσιγάρα βαριά - Νατάσσα Μποφίλιου 


Δεν υπάρχουν σχόλια: