Τρίτη 15 Απριλίου 2008

Μαγικά Κουμπιά

Σου 'χει τύχει να τραβήξεις μια κλωστούλα από κάποιο ρούχο και να ξηλώσεις το μισό μανίκι; Να τραβήξεις μιά πετσέτα από τις φρεσκοδιπλωμένες στη ντουλάπα και να πέσουν όλες κατω;; Να εμφανιστεί ένα κουμπί και εσύ η ηλίθια να το πατήσεις και να τιναχτούν όλα στον αέρα;; Ε, αυτό έκανα και εγώ...Πάτησα το σκατο-κουμπί, που ποιός ξέρει έριξε στο διάβα μου...

Μπάμ! Έκρηξη!

Όταν είδα τις ήρεμες σκέψεις που έκανα τις τελευταίες μέρες κολλήμένες στο ταβάνι, τις ελπίδες μου ότι όλα θα γίνουν όπως πρίν να κρέμονται από το πολύφωτο μου 'ρθε να ουρλιάξω! Ίσως να ούρλιαξα κιόλας, αλλά το αίμα που είχε ανέβει στο κεφάλι μου, χτυπούσε τόσο δυνατά στα αυτιά μου, που δεν άκουγα τίποτα...
Άντε να δούμε ποιός θα καθαρίσει πάλι...

Να με φτύσετε, άν ξαναπατήσω κουμπί εκτός αυτά του υπολογιστή, της τηλεόρασης, του καλοριφέρ, του ασανσέρ, του κινητού...μπα....δεν μπορώ να την κρατήσω την υπόσχεση, φτύστε από τώρα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: