Πέμπτη 14 Μαΐου 2009

μή μου λέτε..το αποφάσισα

Μή μου λέτε μη, Πέγκυ Ζήνα
Στίχοι: Ελεάνα Βραχάλη


Μη μου λέτε τι να κάνω
Όχι άλλες γνώμες όχι άλλες συμβούλες

Πώς να ζήσω ή να πεθάνω
ξέρει η καρδιά μου και δε δέχεται εντολές

Πρέπει δεν υπάρχουν πια. Δε με φυλακίζουν πια

Μη μου λέτε μη!Μες στη καταστροφή,
-μη μου λέτε μη- θα βουλιάζω πιο πολύ..

Τι κι αν ήξερα πως έχανα, για σενα πέθανα
και θα το κανα -τι κι αν ήξερα πως έχανα
για σένα πέθανα- και θα το κανα ξανά

Μη μου λέτε τι δε πρέπει
ποιός μπορεί να βλέπει πια ειν΄τα λάθη τα σωστά

Πρέπει δεν υπάρχουν πια, δε με φυλακίζουν πια

Μη μου λέτε μη. Μες στη καταστροφή
-μη μου λέτε μη- θα βουλιάζω πιο πολύ.

Τι κι αν ήξερα πως έχανα, για σενα πέθανα
και θα το κανα -τι κι αν ήξερα πως έχανα
για σένα πέθανα- και θα το κανα ξανά

Δεν υπάρχουν σχόλια: